Dagens planer

Idag när jag väl orkar gå upp ur sängen så ska jag fixa lite här hemma.
Måste diska, dammsuga och vika den rena tvätten och byta sängkläder.
Sedan ska jag åka förbi mammas lägenhet och mäta hur stor ligg och sitt vagnen är när den är ihop vikt eftersom vi ska åka förbi Bilia igen och kolla på de två olika bilarna.
Igår kväll satt vi faktiskt och pratade om vår bostadssituation och att det faktiskt går att göra om lite i lägenheten ifall vi inte skulle hitta en perfekt lägenhet.
Exempelvis så använder vi inte ens barbordet i köket så om man monterar ned det så kan man ställa en säng där och sedan sätta upp draperier som gör att det blir mörkt där på kvällen.
Då skulle William kunna sova där och så behöver vi bara ha spjälsängen bredvid vår säng, det går i alla fall om man bara vill och vi vill inte flytta vart som helst.

Postat av: Erika

Sv: ja en tjej hade ju varit kul, men samtidigt så kan man ju inte göra så mycket åt det:P huvudsaken är ju att barnet är friskt ju :) idag är det bara en vecka kvar tills jag får veta vad som gömmer sig i magen, är så spännande!:)

2011-07-28 @ 09:59:24
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Allt bra med dig?☻

2011-07-28 @ 20:56:13
URL: http://kiella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0