Dagen som varit.

Idag har jag inte gjort så mycket, skjutsade som sagt en kompis till Nynäshamn och sen åkte jag tillbaka till Kims jobb.
Bilen låter som jag vet inte vad, det är verkligen så att man överväger att inte ta bilen för att slippa höra på oväsendet.
Stackars alla människor som går utanför och får höra det.
Men som tur är så är ju det problemet över snart.
Ny bil på ingång, en Reanault Megane Sport Tourer för att vara specifik.
Vi åkte till och med & kollade på bilen innan middagen.
Får se när det allt är färdigt men det ska bli skönt med en ny fungerande bil utan problem som rymmer hela familjen utan problem.
Är lite smått oense om vilken färg som är snyggast bara men vi kommer nog överens när de väl gäller.
Men då detta är en dyr investering så har vi börjat överväga om vi vill byta lägenheten till den vi var och kollade på förut då vi tycker det kommer bli lite dyrt eftersom den hyran var rätt hög.
Så vi kanske kollar efter fler alternativ innan vi bestämmer oss, det är ju inte kris direkt så vi känner ingen press med att nöja oss med första bästa.
Nu ska vi sova och imorgon ska jag kolla efter ett par nya gå skor till mig då jag har bestämt mig för att ta tag i träningen.
Vill inte bli fet under denna graviditet och vill ha en lika enkel förlossning som sist så då är det bara att börja röra på mig!
Natti natti.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0