Vinterstädning!

Normalt sett så höst och vårstädar man väl men i mitt fall blir det även vinterstädning, städar man lite nu under vintern så slipper man ju att städa som en idiot sen i vår.
Å ibland är jag bara så smart, think outside the box!
Ja så förra helgen eller om det var i veckan så sorterade jag alla min papper o la in dem i ordning i mina pärmar, dammsög & rev papper med William.
Kastade juniors gamla madrass och igår städade jag den anonyma killens lägenhet, finns inte en endaste burk kvar nu!
Bara spritflaskorna kvar men de kunde inte jag & Ida få med oss.
Jag och Ida skämtade om att lägenheten aldrig varit så ren som då han flyttade in och jag vet inte om killen skojade men imorse sa han att det var nog faktiskt så som vi sa.
Han uppskattade det i alla fall väldigt mycket vilket är väldigt trevligt att få höra när man gör något för en person som man gillar, uppskattning!
Men här hemma återstår en hel del städande för att det ska bli skinande rent men det är på gång, ska ställa dit vår nya hylla vi fick av grannarna när de flyttade men då måste vi städa lite i källaren för att kunna ställa ned gamla klädhängaren där.
Däremot är mitt rum väldigt rent och fint nu och köket och halva hallen så det känns ju bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0