Utflykt till IKEA

Oj vilken annorlunda morgon det var idag!
William vaknade kvart i sex och gick in till mormor som så snällt gick upp och lekte med honom medan jag fick sova vidare och vid nio somnade de om och när jag vaknade, kvart i elva, så fick jag nästan lite panik över hur tyst det var!
Så när jag gick in i vardagsrummet och skulle informera mamma om tiden så råkade väcka dem båda då men det var ju bra bra för man kan ju inte sova hela dagen.
Sen var det bara att klä av sig och vandra mot bussen som vi precis hann med och sen spenderade vi ca två timmar där. Så nu är den anonyma killen ägare till fler saker till hans lägenhet så som en större kastrull, större stekpanna och konservöppnare samt lite burkar att förvara mat i.
Innan vi lämnade IKEA avslutade vi med en delikat måltid köttbullar som verkligen är en favorit hos William, mums!
Vilken dag och sen när vi klev av bussen hemma så såg vi lastbil efter lastbil, kranen, plogen, grävmaskinen oj oj vilken liv det var. Så innan vi ens hann upp för backen hann Robin komma och sen drog de nästan lite snabbt som vi kom hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0