Trotsåldern är bra mysig *inte* :')

Jag har en extremt trotsig son här hemma och måndagen & tisdagen var rent utav hemska!
Det blev en hel del bråk om allt hela tiden kändes det som, det är jätte bra att min son lär sig så snabbt och kan så otroligt mycket fast han bara är två år men det skulle inte skada om han förstod att det är okej att hjälpas åt.
Man kan faktiskt inte allting när man är två år.
Så tålamodet har minst sagt prövats ett par gånger de senaste dagarna!
Men idag är det mycket bättre, inga onödiga bråk och inte utbrott från hans sida och nu ska vi ut och leka innan lunchen.
Sen kommer ju Williams nya favorit person hit efter jobbet så då kanske kvällen blir lugn ändå eftersom vi ska bort sen på kvällen och se på bio så hoppas jag att han blir tillräckligt trött innan vi ska åka för att somna med mormor utan andra världskriget som i måndags kväll.
Jag har märkt att min son verkligen behöver stimuleras under dagarna för att vara lugn sen på kvällen, han är ett riktigt energiknippe och behöver nya utmaningar hela tiden!
Ha en bra dag ute i det vita så kanske vi hörs senare! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0