Muren..

Usch vilken tung förlust mot Linden nyss, 2-3 till dem.
Jag gjorde en av mina bästa matcher sen vi fick barn och höll nollan i två perioder men sen blev vi trötta och då kom två snabba mål & sen var segern dem.
Det svider verkligen att förlora mot ett sånt skitlag som varken spelar schysst, är bra vinnare eller som förtjänade att vinna.
Inte för att vara självgod men jag var verkligen som en mur i 2½ perioder och det kändes så jävla bra!
Första målet var ett självmål så det räknade jag inte, pucken studsade på en av våra egna spelare och sen i någonting annat och sen in i målet så det kändes inte så tungt.
Vi som verkligen kämpade och spelade schysst trots allt fult de gjorde mot oss och vi var ändå en hel kedja färre än dem & hade tidvis riktigt bra tempo.
Neh ska deppa lite över förlusten och sen ta nya tag och se framåt och fokusera på matchen på tisdag, SSK bortamatch klockan åtta på kvällen, blir ingen skönhetssömn då inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0