YKB imorgon! :)

Imorgon har jag och alla andra i klassen som har ett c-kort vårt första provtillfälle för att klara YKBn.
Jag hoppas att det kommer gå bra men jag kommer att vara tvungen att läsa en hel del sen ikväll för att repetera.
Glömde ju boken i fredags när jag hade tänkt att ta med den till landet och läsa lite över helgen men vi har ju som sagt var gått i genom det mesta de senaste året så med lite finslipning så hoppas jag att jag klarar det.
Man får ju ändå ha 12 fel om jag har räknat rätt, 65frågor varav 5 inte är poänggivande och 48 är godkänt gränsen.
Igår blev jag färdig med etik & moral häften som borde varit färdigt innan jul, det var så skönt att få lämna in det!
Samt samhällsfrågorna om diktatur så nu har jag de sista frågorna om ekonomi och styrelseskick kvar.
Sen återstår bara alla nya uppgifter som vi fått senaste två veckorna. Känns skönt att man har koll på läget just nu.

Sexteatern som vi var på i fredags var ju si sådär, lite små obehagligt vissa stunder men överlag så var det ändå rätt så bra. De hade ju fått med olika situationer som definitivt skulle kunna ha hänt eller händer dagligen.
Vi hade workshop efteråt och de var ju lite intressant att få se vad folk har för värderingar om just sex.
Nej nu ska jag fortsätta att plugga innan jag måste gå.

Postat av: tasha

om du har tid så tycker jag absolut att du ska kika in på min blogg <3

2011-02-22 @ 13:55:09
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Lucas

Hej på dig! Vad göres? :)

2011-02-22 @ 14:11:42
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: Olivia

Snygg header! Har du gjort den själv? ^^

2011-02-22 @ 14:32:41
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0