Vilken mardröms start på dagen jag fick idag..

Eftersom jag har ADR ons, tors och fre så var jag tvungen att lämna William på dagis vid sju imorse för att hinna i tid till provet men någon hade andra planer för mig.
Från att jag lämnade William på dagis så tog det mig en timme och femton min att ta mig till Gullmarsplan eftersom jag skulle ha lämnat bilen till Kim som skulle åka till jobbet.
Men då jag hamnade i Stockholms värsta morgon köer så tog det mig femtio min att komma upp ur tunneln från det att jag bytte till Gullmarsplan avfarten så Kim kom sent till jobbet och jag missade mitt YKB prov så nu får jag boka nytt prov imorgon.
Vilken tur att Kims en arbetskollega kunde hämta han & en annan kompis som Kim skulle ha skjutsat till jobbet fast de kom ju ungefär en timme sent.
Sen var jag så otroligt trött på förmiddagen att jag verkligen fick kämpa för att hålla mig vaken fram till lunch men efter det så var det faktiskt riktigt kul med ADR.
Vi kom verkligen igång när vi fick lösa uppgifter under eftermiddagen och ja ser faktiskt fram emot morgondagens lektion!
Lasse sa att tilläggs kursen tank bara kostar 1000-3000kr att gå och att den kursen är på en-två dagar så den ska jag skaffa mig till sommaren kanske, jag vill ju hemskt gärna köra tankbil någon gång i livet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0