Transportare får göra mer, idag ska vi på sexteater

Av någon anledning så tycker våra lärare att vi ska få gå på teater som handlar om sex men den ska tydligen vara ganska rolig och jag går hellre på teater än och sitter i skolan och kämpar med matte B som jag aldrig kommer klara eftersom ja varit borta så mycket.
Eftersom jag inte har några höga förväntningar så hoppas jag att jag inte kan bli besviken.
Ska möta en i klassen i Västertorp vid nio då jag har lämnat William på dagis.
Vi ska äta äggsmörgås med kaviar nu som William säger och sen klä på oss och gå.
Ha en trevlig fredag allihopa!

Postat av: Mathilda

Hoppas du får en bra dag!

2011-02-18 @ 08:34:39
URL: http://mathildaekmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0