Tattoos

Åh jag längtar tills jag har råd att göra min nästa tatuering, ska önska mig pengar till en tatuering när jag fyller år.

Då jag försöker lära mig mer om mig själv så har jag kommit underfund med att man måste älska sig själv för att kunna älska någon annan och därför vill jag ha citatet "To love someone you have to love yourself".

Sen ska jag göra en tatuering som är tillägnad åt min biologiska familj då jag verkligen saknar att aldrig ha fått träffa min biologiska familj.
Det känns ganska konstigt att veta att den dag jag äntligen kommer ha råd att leta rätt på mamma och min storebror så kanske de redan har dött.. eller så kanske man är moster? Vem vet.

"mamma te quiero i simepre vas estar en mi mente todo los dias igual si no estamos juntos te extrano tanto que me puedo morir por ti amor para ti mi hermano de misma madre"

Har tänkt att den ska sitta på vänster revben och in i texten ska den colombianska flaggan fadeas in i färg såklart, tror att det kan bli ganska snyggt :) Den tatueringen sa Steve att den kommer kosta mer än ett lax men mindre än tre så vi får se när den blir gjord.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0