Snigel är tråkigt, partner är kung men sambo är bäst!

Det är helt enkelt så.
De flesta som är singlar som ja känner vill gärna vara i ett förhållande och de som är i ett skulle gärna vilja vara singel och "leva livet" och de som är sambo är nöjda med livet.
Jag och Kim är nästan som sambos, vi bor tillsammans i några dagar och sedan måste jag sova hemma igen för att gå i skolan eller kunna lämna William på dagis och eftersom bilen inte är lagad än *pga vädret* så måste vi åka hem ibland.
Själv skulle jag absolut inte vilja bli singel igen, det är inte så himla kul som alla verkar tycka att det är?
Det är olika killar hela tiden, hejdlöst flirtande, för mycket alkohol & nej bara inte min grej.
Jag trivs i att vara i ett fast förhållande, att göra små saker för någon som uppskattar det, att alltid få finnas där o veta att han finns där för mig, att få ha fredags mys med någon jag älskar, att göra roliga & galna saker tillsammans.
Att skapa ett oss!
Förresten så har vi köpt sängen som jag pratade om och Kims otroligt snälla killkompisar monterade ihop den åt oss så nu är den invigd och William gillar att vi har sådan stor säng.
Då får ju han också plats i den och man kan busa i den.
Vi längtar till och med tills vi får gå i butiker och väja ut saker till vårt gemensamma boende men vi vet också att man inte ska stressa med saker och därför så njuter vi av nuet.
Life's Good Right Now.
Nej oj nu ska vi gå ut och gå med hunden och sen ska vi kolla på alla hjärtans dag present medan Kim ändå är och sparkar fotboll.
Ikväll kanske vi ska gå på bio med Kims bästa vän & hans flickvän, så jag hoppas att de blir en tid så att pappa kan passa William.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0