Happy Valentines Day

Igår var det den världsberömda dagen alla hjärtans dag, då hela landet är så putte-fnuttigt och gulligt.
Jag tycker att alla hjärtans dag är överskattat, de har blivit till en sådan stor sak och hetsen om att man ska köpa saker till sin älskade gör mig illamående.v Varför ska man köpa massa saker och försöka vara så himla perfekt på en dag av alla dagar på hela året?
Vore det inte bättre om man alltid var snäll och fin mot sin partner/familj istället för att lägga allt krut på en dag.
Jag kan dock tycka att det är fint att man har uppmärksammat en dag på året som man ska vara lite extra kärleksfull på men de är bara det att de känns som att det går till överdrift..

Jag och Kim tycker att lagom är bäst och vi delar uppfattningen om att vi alltid är genuint fina mot varandra och därför blir inte alla hjärtans dag så speciellt för oss, vi "firade" det med god middag, efterrätt & filmmys och att få vara bara vi.
Så jag lagade lövbiff med philadelphia i och vitlöks kroketter blandat med vanliga kroketter, bakade en kladdkaka & så turades vi om att vispa grädde (vi äger ingen el-visp än).
Sen såg vi på någon halv bra film och åt chips & drack cola, sen gick vi och la oss.
Jag fick en bukett rosor av min underbara partner och han fick en ros av mig och rosblad strödda över sängen och bordet med efterrätten serverad lagom till när han kom ut från toaletten.



Jag blir så himla lycklig av att se att den kärlek jag finner hos dig är besvarad och att de människorna jag älskar mest och vill ha i mitt liv kommer så bra överrens.
Oron jag kände i början över att ni inte skulle komma överrens var helt i onödan!
Från första gången ni träffades så har allt gått så himla bra, William verkar tycka om dig och ni har alltid kul tillsammans.
Dessutom så gillar William Anakin (Kims hund) och det är också jätte skönt men deras relation kommer också att bli bra ju äldre William blir då han förstår att hunden inte vill leka hela tiden och att han får ligga och vila ifred mitt på dagen.
Jag älskar dig Kim Sjögren <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0