Ett olycka är lätt skedd...

Då jag och William har bott hos Kim ungefär en vecka eller jag tror att jag har sovit hemma mellan 1-3 gånger hemma hos mamma på lite mer än en vecka så det är därför jag uppdaterar så dåligt.
Det blir bara aldrig av när jag är hos Kim.

Vi har nyss haft en liten incident..
Jag skulle gå ut med hunden en kortis men egentligen tog jag ut hunden som ursäkt för att skotta ut bilen i smyg åt Kim och när jag hade kört fram den till porten och gått upp med hunden så sa William att han också ville spela fotboll.
Så jag frågade om de skulle ha fotbollen som låg i bilen och de skulle de inte så då skulle jag bara följa med ner och hämta den.
Men eftersom William är så smart så råkade jag av ren reflex trycka till låset i dörren för att han inte skulle ta sig ut och Anakin smita ut samtidigt.
När jag kom ned i porten kom jag på mitt hemska misstag, jag råkade låsa in dem eftersom nycklarna hängde inne!
Så där stod William och grät tills han hade lugnat sig och lyssnade på vad jag sa, så vi försökte få honom att ställa sig på stolen och vrida om låset men det var för trögt och Kim behövde åka till fotbollen men han ringde sin pappa och efter ungefär en kvart så kom vår räddning!
Jag lär ju aldrig mer göra om det misstaget.. men usch vad hemskt det kändes att på mindre än 30 sek komma på vad jag hade råkat göra i en egentligen god gärning.

Postat av: Linnea Ahlsten

Vad kul dina inlägg verkar vara! kommer med all säkerhet att läsa din blogg igen! :) Ha en rolig vardag :)

2011-02-21 @ 21:19:55
URL: http://jade.se
Postat av: Linnea

Tack så mycket! :)

Ska spana in din blogg någon dag!

Tack detsamma :)

2011-02-22 @ 12:44:26
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0