En kväll i soffan framför tvn

Min lilla grabb är en aning förkyld på snudd till väldigt förkyld och i värsta fall så blir det ett falsk krupp anfall inatt och har vi riktig otur så blir det en eller annan spya ikväll.
Han är redigt snorig och har hostat lite idag och de är ju rätt årstid för att vara sjuk och hittills har vi klarat oss bra så nu är det väl våran tur.
Inatt när han sov hos pappa så hade han tydligen vaknat under natten och varit vaken i två timmar, stackars pappa!
Jag hoppas verkligen att jag slipper det inatt och att han själv slipper vakna av att han är sjuk..
Men för att försöka att förebygga en hemsk natt så är fönstret öppet så att han kan andas in frisk sval luft och slippa den varma luften som blir mellan alla kuddarna.
Tjugo över sju efter ca tio-femton min så hade han somnat, han skulle sova med mormor så ikväll blev det ingen nattning för min del.
Jag tar vara på tillfället och ligger & slappar i soffan när tillfället faktiskt finns, så har sett på halv åtta hos mig, nu ser jag och mamma på Sveriges värsta bilförare.
Efter det så blir det Lyxfällan och sen blir det nog sängen för min del så att jag kommer upp i tid imorgon bitti och inte försover mig på sista dagen.
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0