Det går bra nu, kompis det går bra nu

Jag känner mig så otroligt glad just nu, det går bra för omväxlingens skull och det är en sådan skön känsla.
Visserligen har jag en hel del att göra i skolan eftersom det är prov imorgon och examinationen vi fick idag ska vara inlämnad om en vecka men om jag bortser från skolan och det jag har kvar att göra.
Det känns bara som att jag har flyt just nu för jag har gått upp i vikt som jag verkligen har velat de senaste år, min son mår jätte bra och utvecklas precis som han ska, hans pappa & min relation fungerar, jag lär mig mer om mig själv och lär mig att älska mig själv, jag har träffat en underbar kille och vi har det hur bra som helst.
Vi håller till och med på att kollar efter en större säng och nu har vi kanske hittat en perfekt säng till ett bra pris.
Det känns så speciellt att skapa ett oss tillsammans med någon som jag verklgien trivs med och som jag vet är bra för Willia.
Att deras relation till varandra dessutom är så otroligt fin gör mig bara så glad, det var verkligen de jag oroade mig för i början, att de inte skulle komma bra överens och att det skulle bli kaos när vi skulle umgås ihop i början.
Men den oron var onödig då allt har gått så otroligt bra men de kanske blir så när man förväntar sig det värsta, då kan man inte bli besviken utan bara glad över att det gick så otroligt mycket bättre.

Imorgon kommer Kajsa, Vincent & Stefan över till oss då vi ska bjuda på middag och ha det trevligt, tror att våra barn kommer tycka det blir jätte roligt att ses igen då de senaste sågs i somras.
Tror att jag lagar tacos då det är både Vincents & Kims favorit rätt så då borde ju alla bli mätta och glada och till efterrätt till barnen funderar jag på att göra fruktsallad och till oss vuxna kanske en bananasplit eller någon kaka? Vi får se.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0