Underbara älskade

Har fått gå upp en hel del gånger inatt så jag är mycket tacksam över att Kim gick upp så att jag fick sova vidare.
Hör hur de leker med duplo, bygger hus låter det som.
Har nyss vaknat och ska gå upp och steka pannkakor/våfflor om det passar mina herrar.
Igår blev det pommes och lövbiff och vi blev glatt överraskade över att William åt fast han klämde i sig en bit kladdkaka precis innan.
Ratade dock köttet men doppade pommesen i bearnaisesås.
Tänkte att vi ska gå ut en stund sedan om William vill det.
För annars så ska vi plocka upp alla bebis saker som vi tagit hem från landet och sortera hennes kläder samt tvätta de nya säng kläderna & bädda hennes säng.
Sen måste vi fixa nyckeln till barnvagnsrummet idag ifall hon kommer i helgen eller i början på nästa vecka.
Ne nu ska jag gå upp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0