Jag älskar dig min själsfrände

Igår efter jag skrev sista inlägget så satte Kim på film.
Fast innan han satte på den så fick jag lova att inte göra som i filmen så blev lite misstänksam till vad vi skulle se.
Det blev Kyss Mig.
Var tvungen att fråga honom om han var rädd för att jag skulle lämna honom för en tjej, lämna honom precis innan vi gifter oss eller bara att jag skulle lämna honom.
Det var att jag skulle lämna honom som han menade.
Men jag försäkrade honom att det aldrig kommer att hända!
Blev även försäkrad om att han aldrig kommer lämna mig, alltid lika mysigt att få höra det även om jag hört det hundra gånger.
Skulle aldrig någonsin vara otrogen mot kärleken i mitt liv, han är den perfekta partnern för mig.
Vi kompletterar varandra så otroligt bra, är verkligen som helan och halvan!
Dessutom hade jag sådan tur att få en underbar svärfamilj på köpet.
Jag älskar dig Kim!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0