Home sweet home

Nu är jag hemma i Stockholm igen hos min käraste, är hemma hos svärföräldrarna så blir ett kort inlägg nu.
Har ätit jätte god middag & öppnat julklappar och ser just nu på gamla filmer från när de varit på semester.
Kom hem strax efter tre idag och väntade uppe hos faster & Bertil på att Kim skulle komma och hämta mig.
William är kvar på landet med mamma och pappa, ingen aning om när de åker hem men ska bli skönt att få sakna pyret.
Framförallt att få sova och vila när jag behöver.
Är dock äckligt trött just nu och skulle kunna somna när som helst men får vänta ett tag till.
Vi ska sova här inatt och se på film innan vi somnar, ska bli mysigt att få somna med en arm runt mig.
Imorgon blir jag bjuden på bio av min älskling.
Fast jag tänkte försöka få med honom till IKEA under dagen så vi kan kolla på/köpa hyllor till köket bland annat.
Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0