Sjukligt trött!

Har varit uppe sen åtta imorse och gått omkring i stan sedan nio då jag mötte Jacqueline.
Sedan dess har vi gått omkring fast vi mötte faktiskt mamma & min syster och umgicks med dem en stund.
Åt lunch bland annat och var inne i Brio butiken på Östermalm, kom hem för snart en timme sen och jag är så himla trött nu!
Vill att min underbara fästman ska komma hem & leka med grabben så jag kan sova i en kvart men de lär ju inte hända på minst en timme.
Sen har vi inget vatten i köket nu igen så det är väldigt segt!
Funderar på att smsa och fråga om vi inte kan bjuda över oss på middag hos hans föräldrar, haha!
Ska alldeles strax väcka William och äta mellanmål, sedan får vi se om vi hinner åka in till stan och lämna tillbaka ett par byxor.
Under tiden jag sitter och skriver så känner jag hur bebisen buffar och har sig, fick mig en rejäl spark för en stund sedan faktiskt så att linnet rörde på sig, myspys!
Måste gå nu innan jag somnar skrivandes framför datorn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0