Pyssel vekstaden! ;)

Imorgon ska jag och grabben handla för att kunna pyssla nästa vecka.
Nu när jag är hemma måste jag se till att han fortsätter och utvecklas och att han får göra sånt som man gör på dagis.
Så vi ska påbörja olika pyssel böcker med olika teman.
Tror han kommer gilla det för han är väldigt bra på att pyssla.
Så det ska handlas färgglada lite hårda papper, sax, lim, nål & tråd, pärlor, pärlplattor, målarfärg, penslar och vanliga pennor, resårband, glitter och paljetter.
Får se om vi hittar något mer när vi ska gå på pysseljakt imorgon.
Sedan blir det en sväng förbi Ikea och köpa madrass skydd och bäddmadrass skydd till vår stora säng.
Är väldigt sugen på att köpa lite tyg och sy något men har ingen symaskin så det får vänta tills vi flyttat.
Skulle också vilja sticka eller virka något, ett par vantar till bebisen eller en halsduk åt William.
Jag njuter verkligen av att få vara hemma med stora pojken! :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0