Woho jag har fått jobb!

Kollade nyss min mejl och såg ännu en fantastisk sak, jag har fått jobb!!
Som funktionär inom säkerhet på Peace And Love precis det jag ville jobba med under den festivalen.

Dessutom gjorde jag ett test på lumpen.nu igår om hur bra jag skulle passa in och jag fick förvånansvärt bra resultat på testet och de utbildningar/arbeten de trodde skulle passa mig verkade rätt intressanta.
Funderar på att gå ungdomsläger till vintern då det är för sent att ansöka till sommarlägret nu, känns som en väldigt bra erfarenhet att ha med sig i livet.
Det är faktiskt inte så att man bara "lär sig att döda andra människor" när man gör lumpen som nu är frivillig för er som inte visste det, för jag hade faktiskt den tanken själv men efter lite intressant läsning på pliktverket, lumpen, svenska lottorna, försvarsmakten och värnpliktens hemsidor så har jag fått en annan uppfattning.

Från att ha varit ledsen och nedstämd till att vara glad med ett humör på topp, vilken vändning anamaria! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0