Vart tog det fina sommarvädret vägen?

Som rubriken lyder, vart tog det varma sköna vädret vägen? Vill ha sol och 20+ så att man kan sola och få fina bikini ränder, ligga med en tidning på stranden eller spela fotboll med William och dig vid stranden hemma hos dig. Vill helt enkelt ha dig för mig själv tillsammans med min son så ni får umgås & lära känna varandra.
Du får inte glömma att även fast du jobbar väldigt mycket så är du fortfarande bäst i mina ögon.
Jag saknar dig och längtar tills vi ses igen babe.
Vi får tänka att ditt företag behöver dig annars skulle du inte behöva jobba så ofta! :)

Igår tog jag faktiskt mitt första bad, mitt i natten dock, tillsammans med en anonym kompis och Jozephine men hon badade aldrig eftersom hon är sjuk.
Det var sjukt roligt men jag frös verkligen innan jag hade vant mig vid kylan och efter det så åkte vi hem till honom och kollade på film men jag somnade efter bara några minuter, hehe fail. Sen blev vi hem skjutsade så jag var hemma kvart i fyra i morse.

Nu ligger jag hemma hos bästa vännen och bara tar det lugnt efter en halv dag i Kista, hittade såklart två klänningar jag dör för men men. Två jätte söta svarta små klänningar.
Hon köpte ett par jeans, två bikini underdelar & strumpbyxor sen så bjöd hon mig på en milkshake innan vi åkte hem, det var gulligt av henne.

Postat av: Lise-Lotte

Jo, men hoppas det går bra för dig på gymnasiet...Hur är det att gå fordonsprogrammet som tjej?

2010-06-14 @ 10:41:16
URL: http://studierelaterat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0