Tänkte bara förklara lite hur saker och ting ligger till..

Om jag själv inte levde mitt liv så skulle jag nog vara väldigt förvirrad speciellt om jag ska tänka på vad jag har skrivit i tidigare inlägg sen jag startade bloggen.
Men som ni säkert har märkt så har jag och Robin gjort slut tidigare i år och det finns en hel del anledningar till det, jag vet att vi gick på bröllops mässan precis innan det tog slut och det var inte som att jag tänkte "jo men jag gör slut bara några veckor efter vi går på den".
Jag tänker också lite på intervjun som jag var med i och som fortfarande finns på Internet, det jag sa om oss var ju inte en lögn bara det att vi inte fungerade tillräckligt bra som par för att förverkliga de planer jag nämnde i intervjun.
Fick helt enkelt nog och då fick tajmingen vara hur dålig som helst.
Jag minns inte vad jag har skrivit om oss som par och vad folk har fått för bild av oss men det är väldigt sällan så bra som man får det att verka & så var det även för oss däremot försöker vi göra allt för att fungera så bra som möjligt som föräldrar för William även fast vi har slutat leva tillsammans.
Vi försöker ju se till så att de ska få ses så ofta som möjligt på helgerna och det är ju tack vare att Robin har William väldigt ofta på helgerna som jag får den fritid som ungdom som jag behöver & som är största anledningen till att jag har kunnat festa lite den senaste tiden.
För jag är inge den som festar när jag vet att jr kommer ligga i sängen och vänta på mig!

Nu kommer vi till en av grejerna jag tänkte förklara och det är att jag från & med nu inte kommer skriva lika mycket om mitt privatliv så som vem jag träffar och vad personen heter, bor, jobbar med etc utan det kommer förbli onämnt och anonymt.
För jag tycker inte det är lika relevant längre då kommande personer inte har någon koppling med William längre mer än att de dejtar hans mamma.
Däremot om det skulle bli väldigt seriöst mellan mig & någon man så kanske det nämns på bloggen men de som känner mig vet ju allt sånt och därför tänker jag inte skriva om det här för personer jag inte känner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0