SOMMARLOV!

Nu har jag äntligen sommarlov och jag ska verkligen njuta av mitt sista lov för näst år då blir det till att arbeta och tjäna pengar.
William fick följa med mig till skolan idag för igår kväll gjorde han illa sin lilla stor tå och då tänkte jag att det skulle vara skönare för honom att stanna kvar hemma och det tyckte han nog också.
Sen gjorde vi ett besök på mammas jobb innan vi åkte hem till Emma L och där efter kanske en timme med lite feber så spydde han.
När han spytt tog jag tempen och då visade det på 40.5 grader så vi åkte hem och när vi kom hem hade han 39.4 så han fick ett litet rump piller.
Han fick i sig lite drick youghurt och sen slocknade han och har sovit sen halv fyra, undra om han tänkt sova hela natten för då lär det bli välling i natt igen.
Nej nu ska jag ta mig något att äta & fortsätta se på Djävuls Rallyt.

Postat av: Lise-Lotte

Jag tycker du är jätteduktig som får allt att gå ihop. Hoppas att du har hjälp att få...Intressant också med en tjej som går fordonsprogrammet... Jag vill gärna veta hur det går för dig...Kram

2010-06-08 @ 09:38:13
URL: http://studierelaterat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0