Jaha och nu dåå?!

Det är så kul att livet går så himla bra för mig jämt!
Precis när det känns som att allt kommer bli bra så ska något såklart hända, tror inte jag har sovit så dåligt som jag gjorde inatt på säkert flera månader & då kan jag ändå klara mig på väldigt lite sömn.
Men inte den här sortens sömn, ni vet när man ligger o vrider på sig hela tiden & har en molande känsla i maggropen (nej inte mensvärk) utan den känsla man får när man måste släppa taget om någon som man verkligen gillar.
Så säg inte till mig att jag ska lita på dig när du sen ändå sviker mig. Vad var det du ville att jag skulle lita på?
Att du med tiden tänkte välja den enkla vägen.
Förstår heller inte hur det kan kännas så bra ena veckan och sen så här dåligt nästa vecka eller varför man säger fina saker till varandra eftersom det ger falska förhoppningar. Jag är så extremt j*vla less på det här katt och rått spelat man måste leka för att hitta kärleken, om killarna nu bara känner för kortvarig förhållanden och lek så kan jag leka tillbaka för jag är trött på att hoppas mer när det ändå inte blir så.
"Jag är inte som alla andra killar" vilket skitsnack!

Jag är helt enkelt väldigt arg & ledsen idag som ni märkt men nu känns det en gnutta bättre.. Det är i alla fall väldigt fint väder idag!
Tack dock för att du ens bryr dig och lyssnar för det trodde jag inte du skulle göra, du vet vem du är..

Postat av: anonym

YOU GO GIRL!

du förtjänar någon riktigt bra kille (: <3

2010-06-16 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0