Grattis alla underbara 3 or till studenten, fy fan vad ni är bra!

Vill bara gratulera alla kära vänner som äntligen tagit studenten!
Kommer bli riktigt tomt i skolan nästa år då det är jag som går i trean och tar studenten, känns ju helt sjukt!
Dels för att det innebär att jag kommer börja jobba & få en inkomst = kommer bli helt sjukt skönt att äntligen slippa vara ekonomiskt beroende av mina föräldrar, bidragen och kärleken, sen för att William kommer vara två och ett halv år när jag tar studenten (!), sen innebär det att flytta hemifrån blir mer verkligt eller ja det beror på hur det ser ut med kärleken om ett år men men, ännu mera ansvar och jag måste lära mig betala räkningar och allt.
Men det ska bli roligt att få sjunga den berömda student sången & spruta ned kompisarna med öl på flaket.
Tur att jag har ett helt år kvar! haha.
Blev tyvärr inge flak eller slutskiva för mig dock eftersom William har varit lite dålig sen i måndags och sen behöver jag spara pengar men vi åkte i alla fall till ut springet och sa grattis till de flesta killarna, var ju ganska trångt och det var lite krångligt att ta sig fram med vagnen men alla var glada och lagom lulliga.
Nej nu ska jag plugga teori!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0