Första lediga dagen på sommarlovet

Idag har jag verkligen inte gjort ett skit!.
Jag lämnade William på dagis vid åtta på morgonen och sen sov jag till två & när jag vaknade så fick fem min att prata i telefon med min sötnos. .
För den delen ibland är det lite svårt att tolka dina signaler och jag saknar dig extremt mycket nu när du jobbar så mycket, de är inte så lätt för mig heller så du vet det.
Efter det öppnade jag min post och kollade när jag har uppkörning och teori, klockan kvart i tolv har jag teori på måndag och klockan nio har jag uppkörning i Jakobsberg..
Det ska bli lagom roligt att ta sig ut dit kommunalt..
Nu ska jag och sonen ned till tvättstugan och boka tid och sen ska vi vara duktiga & tvätta allas sängkläder, medan det ligger i tvätten ska vi diska och dammsuga lite, vi ska helt enkelt städa!.
Hej så länge!.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0