18 månaders kontroll

Har varit hemma nu en stund men halv nio var jag och William på 18 månaders kontroll och det gick bra. Han var inte så pigg på att gå in till sköterskan men det gick när han fick ta med sig en bil och hon tyckte att han hade utvecklats bra och att han verkade vara en glad liten pojke.
Det stämmer väldigt bra men jag la till att pojken har ett humör och att det kan vara lite jobbigt att säga nej men jag är bäst på det om jag jämför med övriga familjemedlemmar och det märks eftersom han alltid försöker flirta till sig kakor, smörgås etc av alla andra förutom mig, jag orkar helt enkelt lyssna på hans skrik lite längre än någon annan.
Jag vet ju att det går över inom fem minuter.
Däremot är det trist att se när han börjar leka med maten eftersom han äter så himla fint ibland!
Han väger i alla fall ca 11.6 kg och är 84-85 cm lång :)


Om jag inte sagt det i tidigare inlägg så har hans fyra tänder nu spruckit igenom tandköttet och börjar komma upp rejält för att göra lite nytta.
Sen pratar han bara mer och mer för varje dag som går och snart säger han väl halva meningar eller hela i hans hjärna men halva för omgivningen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0