Mässa och barn dop

I morse efter att jag äntligen hade tagit mig upp ur sängen (jag minns att jag var måttligt irriterad när klockan ringde o var lite butter ett tag) och kom hem som jag gjorde någon gång efter tio så bytte jag bara kläder och sen bar det av till Nacka Strand, Factory där Bröllops Mässan hålls i helgen.
Det var lite mysigt att kolla på ringar, tårtor & klänningar men det känns väldigt avlägset just nu.
Men när dagen väl är kommen med rätt person så vill jag att det ska bli perfekt, jag har en liten bild i huvudet på hur jag vill att det ska se ut etc och jag tror inte jag är ensam om att ha den tanken.
Vi stannade bara i en timme eftersom jag och William skulle på barn dop vid halv två.
Så det blev hem, byta kläder & åka igen.
Grabben hade verkligen växt, när jag senast såg honom var han cirka 6-7 veckor gammal och nu var han väl runt 3 månader så det var stor skillnad.
Det var trevligt och bakelserna satt inte helt fel de heller. Jag måste ta mig tid att träffa de från unga mamma gruppen oftare så att vi inte tappar kontakten bara för att jag är tillbaka i skolan på heltid & William har börjat på förskola.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0