Kortaste dagen i skolan på väldigt länge

I morse tänkte jag skita i skolan eftersom min syster igår kväll tänkte vägra att passa honom men sen övertalade mamma henne att passa honom i ca en timme på morgonen. Så jag åkte dit och sa att jag ska ha körtiden på fredag morgonrar klockan halv sju haha, tänk er att gå upp vid fem-halv sex kanske för att sitta och köra lastbil.
Ja jag går i alla fall hellre upp tidigt och får sluta lite tidigare än börjar senare och får sluta senare,
det blir bäst så för Williams del också för då lämnar mamma honom på fredagarna och det är bäst för henne också eftersom de har rullande fredagar och det innebär att då slipper samma person drabbas varje vecka av att hon antagligen kommer komma lite senare när hon har lämnat honom.
Sen missade jag bussen och då lyckades jag se till att de som övningskörde fick köra hem mig så det tackar jag för.

Postat av: Jag

Snyggt att ditt misstag att lyckas bli med barn blir din systers problem.

2010-01-08 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0