fredag kväll.

Nu har jag varit hos frissan och är äntligen fin i håret igen. Vi gillart!
Är med Emma L nu & ska sova hos henne medan Robin ligger hemma och sover med jr, tack för den delen, ni kanske undrar varför jag inte sover hemma.
Svaret är så simpelt som inplanerat bästis mys sedan säkert en vecka tillbaka & dessutom ska jag och mina prinsar förmodligen på bröllops mässan imorgon förmiddag som Robins födelsedags present eftersom han inte önskar sig något så då tänkte jag att det kunde vara en rolig grej och sen ska jag & William på en vänninas dop.
Det ska bli jätte trevligt för jag saknar mina mamma vänner nu när min mamma ledighet är slut och vi inte ses varje måndag längre så det ska bli jätte roligt att få se hur den lilla grabben har växt till sig.
Ne men nu ska jag vara social, god natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0