eftermiddagen

Efter min tur till skolan så åkte jag och William hem till Vikki och det var lite oturligt att jr somnade när jag nästan var hemma hos henne men jag lyckades väcka honom så att han somnade efter lunchen men han var riktigt svår väckt.
Inte ens när jag tog av honom overallen så rörde han en min utan såg så belåten ut, jag brukar inte väcka honom men nu hade det blivit helt knas om han hade somnat på tom mage så det var enbart för att fortsätta få tillbaka alla rutiner som jag väckte honom.
Efter han hade ätit så satt vi och pratade lite, sen drog vi och åt pizza och fortsatte vårat prat på Preem hehe.
Sen hämtade vi hennes son på vägen hem och när vi var hemma så hade jr såklart somnat så då fick vi leka med Elias, Robin hämtade oss när vi skulle hem så jag slapp ta tåget och bussen hem.
Det var trevligt att träffa henne för vi ses inte så ofta men det får vi nästan ändra på, vi kan ju inte ses en gång om året när det tar sådan kort tid att åka till varandra.
Nej nu ska jag börja med middagen, det bli fin förrätt idag. Det är ju faktiskt fredagsmys.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0