Vilken härlig dag....lalala tralala lalala!

Har haft en sjukt roligt dag och de finns mycket att skriva om egentligen men jag är väldigt trött just nu och gör bara en sammanfattning av dagen istället.
  • Dagens fail: Killen i ettan som klantade sig rejält i ett hopp vilket resulterade i två brutna revben och en punkterad lunga och en tur till sjukhuset. Men ack vad jag o D skrattade när vi satt i liften då vi bevittnade hela händelsen, vi skrattade för att det såg en aning roligt ut när han bokstavligt flög över guppet!
  • När Jag trasslade in mig i P:s skidor med mina i liften när vi skulle sätta oss och fick galet ont i mitt knä då jag fick vrida det lite knasigt, men lite roligt var det ändå.
  • När jag på något vis lyckades ramla fast jag stod perfekt för att ta emot ankarliften, kunde omöjligt inte skratta åt det heller.
  • När J och N ramlade när de skulle stiga av sittliften och de uppstod lite kalabalik där ett tag.
  • När jag ramlade i backen och ena skidan flög av, undra hur det såg ut från håll?
  • Alla gånger J ramlade i backen av den anledningen att det såg så graciöst ut haha.
  • När jag åkte ankarliften med S och han ramlade av & då skrattade J åt det och ramlade själv av liften bara några meter senare, haha! Tog mig dock upp fast ja trodde ett tag att jag skulle bli tvungen att släppa liften eller släpas hela vägen upp på toppen.
Helt enkelt alla gånger någon ramlade plus alla roliga stunder och bra åk.
Sov både i bussen dit och hem men jag sov längst på vägen hem och det var ju inte så konstigt, härligt att man hörde hur folk titt som tätt skrattade helt plötsligt åt filmen som gick i bussen.
Nu ska ja käka något och sen vid tio eller något hade jag tänkt ta mig ett välförtjänt bad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0