Jul lov och en välbehövlig visit på landet.

Nu har jag äntligen jul lov, mitt sista jul lov någonsin skulle jag tro.. Det känns ju ändå lite speciellt att alla lov vi har är de sista någonsin om jag inte skulle få för mig att vidareutbilda mig och det är inte särskilt troligt.
Så nu ska jag packa väskan eller väskorna med allt vi kommer behöva, ska bli som kallast -25 grader imorgon kväll så får se till att ta med ordentligt med kläder till William så att vi i alla fall kan vara ute på dagarna och leka.
Känns som att han kommer bli till en isbit om vi ska ut och åka pulka eller skridskor.
Måste packa innan jag ska åka till frisören och bli snygg inför jul & nyår, känns så bra att jag hann få en tid innan jul till och med för det hade jag inte förväntat mig att hon skulle ha tid nu innan jul med så kort varsel.
Det ska bli så skönt att få komma bort från Stockholm över jul och få träffa kära släkten och min älskade bil som jag saknar nå fruktansvärt.
Tror jag har beklagat mig över att inte ha någon bil att köra minst två dagar i veckan nu när det snöar i stort sett varje dag.
Haha jag känner mig helt handikappad med andra ord.
Sen ska det bli skönt att få sakna folk för då uppskattar man dem bättre sen när man ses igen och det är ju bra.

William med familj och släkt önskar alla en riktigt God Jul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0