Bröllop i Småland

Nu är vi äntligen hemma efter en ganska lång bilresa från Småland, Öjaby Herrgård vid Växsjö.
Vi var ju på bröllop igår och man blir ju så sentimetal av sånt, men det var väldigt fint och man såg hur lyckliga de var det verkligen lysta om dem!
Sen fick vi jätte god mat på festen men vi hade ju gått upp så himla tidigt så jag orkade inte stanna tills bröllopstårtan tyvärr men klockan var ganska mycket när vi fick desserten som för den delen var mjölkchokladpannacotta.
Så någon gång efter tio kom Robin och hämtade mig och mamma, syrran stannade tills ett då första bussen gick till hotellet. Hörde knappt när hon kom hem men jag vaknade till när de andra kom hem som tog tre bussen till hotellet och det var faktiskt lite respektlöst.
När man kommer hem mitt i natten borde man försöka dämpa sig och vara så diskret man kan eftersom man vet att de finns folk som sover inte komma hem och tjoa & ha sig hej vilt.
Frukosten vi fick på hotellet var verkligen hur bra som helst, aldrig ätit så mycket på ett bra tag!
Ne nu är det dags att mata junior som för den delen är sjuk, vid två hade han 39.5g feber och nu har den sjunkit till 39g så jag hoppas att den fortsätter sjunka under kvällen. Han har iaf fått ett stopiller.
Ps längtar tills man själv ska gifta sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0