Om en timme är det samling och om två timmar lämnar vi fastlandet & beger oss till sjöss. Till ön Åland.

Precis som jag heter så är det de som väntar mig den närmaste tiden för jag & laget ska till Åland över helgen för att spela Eckerö Tjejcup. Har för mig att vi kommer möta två Finska lag och det gillar jag, ska bli kul att få se hur bra de är och hur det kommer gå för oss i mötet mot de lagen.
Nej men hur som helst så ska det bli jätte kul att åka bort över en helg och bara vara ungdom, eftersom jag vet att William har det bra med sin pappa.
Nej nu ska jag äta lunch och packa vidare, har ingen väska att packa i förens pappa kommer eftersom att mamma har nyckeln till förrådet där den väskan är. Så jag får lägga alla kläder och prylar på sängen och lägga ner det i väskan när jag hämtat den.
Sa nyss hej då till mina älsklingar och det kändes bra men ändå inte, det känns verkligen att han åker bort ifrån mig för det blir ett litet tomrum i magen när han inte är där jag är.
Får se om jag tar med datorn över eller inte och om de finns internet för annars blir det inga fler inlägg förens på söndag/måndag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0