Natti Natti!

Nu ska jag krypa ner i sängen efter att ha kämpat och hållt mig vaken för att se Ugly Betty & Desperete Housewifes.
Känner mig sjuk, har haft ont i halsen sedan igår och i värsta fall utvecklas det väl till halsfluss för mamma lös med ficklampan i halsen på mig och tyckte att det såg ut som prickar i halsen & en definitiv svullnad.
Det känns som om jag skulle ha kilat fast en halv köttbulle på högra sidan av halsen, inte okej!
Så jag har druckit ett glas apelsin jucie och tre bitar marabou & hoppas att det gör susen, under dagen knaprade jag mucoangin men blev inte mirakel frisk för det.
Någon som har några bra knep mot halsont ? Vad gör ni då ni har ont i halsen ?
Mamma skulle vara hemma imorgon så jag får lyxa med ännu en barnfri dag i skolan, tror dock inte att det blir någon Engelska B men det beror på hur jag mår imorgon.
älskar dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0