Stort och skönt

Idag vaknade jag med huvudvärk som jag gör var och varannan dag. Förstår inte varför för jag dricker mycket vatten och äter ofta och går minst en timme om dagen så jag blir inte klok på varför jag mår dåligt så ofta, ska beställa tid på vårdcentralen för att kolla mina järnvärden nästa vecka.
Har nyss sovit i två timmar ensam i min stora säng och det var väl behövligt, har inte alls lika ont i huvudet längre men det är inte helt borta heller.
Annars så var jag och mamma ute och gick idag, vi gick genom Segeltorp bort till Kungens Kurva och handlade & sen åkte vi hem och då gick det ungefär en halvtimme innan jag somnade.
Nu ligger junior och sover i sängen och jag ska fixa mig något att äta och diska alla bestick.
 Se så fint han har lagt sina händer :)

 Det var ju en halv flaska kvar när jag kom hem igår så jag var tvungen att värma den annars vore det slöseri på mat, så då fick jag se med egna ögon hur bra junior håller flaskan själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0