Hur ska man veta vilken försäkring som är bäst ?

Sitter här och läser på om alla barn försäkringar som finns men eftersom alla sidor är olika och informationen ser olika ut från sida till sida så är det inte så lätt att jämföra alla försäkringar. Man vill ju att försäkringen ska täcka det mesta men inte ruinera en heller, vad är era barn försäkrade i ?
Jag tror att jag är försäkrad i Folksam men jag ska nog prata med pappa om det där för det är han som har koll på det.

Annars så ligger William och sover nu, olyckligtvis så sov sig William igenom hela besöket på Aquaria. 
Han somnade innan vi ens hade betalat inträdet, skrek lite grann medans jag och Emma parkerade barnvagnarna på deras otroligt oigenomtänkta barnvagnsparkering och sen fick han tutte & somnade i selen.
Rekomenderar absolut inte Aquaria till folk med barnvagnar som har barn som inte kan gå själva och knappt till folk som har barn som kan gå själva, det var varmt mycket folk ganska dunkel belysning och ganska trångt. Då var det ändå inte speciellt mycket folk när vi kom för kön var nästan dubbel så lång när vi skulle gå som när vi kom.
Men jag tror säkert att barn uppskattar museet även om jag som vuxen inte trodde att det skulle vara så som det var.
Vaknade när jag la ner honom i vagnen och var vaken hela vägen hem tills alldes nyligen.
Då min USB-sladd till min telefon är spårlöst försvunnen blir det inga bilder från museet just nu och jag glömde digitalkameran hemma så ni får ha lite tålamod.
Det verkar som att junior är väldigt förtjust i majs men det kan vara för att det har en söt smak som han gillar det, för det tar inte lång tid innan smakportionen är slut.

Nej nu ska jag fortsätta min research om försäkringar!

Postat av: Elinor

Trygg Hansa är min son försäkrad i. Min kontakt med dom är positiv. Man får ersättning för första natt man blir inlagd på sjukhussåvida det inte är planerat. De har alltid vart trevliga när jag ringt till dom och frågat saker... men vilken som e bäst vet jag ej.

2009-05-23 @ 16:46:31
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: 17år & studerande mamma

Aha okej ska läsa på deras hemsida också :)

tack för att du svarade.

2009-05-23 @ 19:14:18
URL: http://anamariaj.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi har Trygg Hansa och jag är himla nöjd med vad dom erbjuder=) Vi betalt 200 nånting i månaden och då är hon fullförsäkrad, sjuksomsförsäkring med extra allt:P Försäkrar jag inte fullt ut så händer det säkert nåt:P Min lilla fobi=) Jag vet faktiskt inte vilken som är bäst men jag vet att Trygg hansa betalar ut för saker som inte andra försäkringsbolag gör + att du får mer för pengarna hos dom:)

2009-05-24 @ 21:48:55
URL: http://linajohnsson.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Jag har skandia! Kanonbra! Min lilla blev sjuk o blev inlagd på sjukhus i 4 dygn! Jag anmälde till försäkringsbolaget o skickade in papper.... efter 1 vecka hade jag ersättning på mitt konto!

2009-05-26 @ 15:31:34
URL: http://www.metrobloggen.se/angel4you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0