våffeldagen idag då :D mums

Sitter här i robins säng och har ont i tandköttet ovanpå min kommande visdomstand, är lite svullet sen jag var hos tandläkaren idag. Usch vad obehagligt och ont det gjorde när han höll på och pillade med någon grej!
Junior tror jag sover i robins mammas famn just nu, skönt för han höll nästan på att bli övertrött.
Åkte till Robins efter jag hade varit hos tandläkaren då jag inte kände att jag skulle hinna till skolan när jag ändå ska hela vägen tillbaka sen. Klev av i Åkersberga och gick & köpte vispgrädde och något att dricka och sen tog jag en lång promenad från centrum hem till robin. Tog säkert en timme eftersom jag inte gick så speciellt snabbt då solen sken och det var perfekt promenad väder, tyvärr så vaknade junior och blev jätte ledsen när vi nästan var hemma och när jag kom till korsningen till deras hus och tåget så mötte jag Victor, han sa att han hörde en bebis som skrek precis som junior :P
Nu tror jag faktiskt att robin blandar ihop våffelsmeten- helt otroligt! ;D  Det är våffeldagen idag för se som inte det.
Annars så har robin sålt däcken han köpte som var 4-bultade och han har 5-bultade däck, Och ikväll någon gång kommer jocke och micke & hämtas robins baslåda som jocke ska köpa, skönt då är han av med den sen för den är mest i vägen. Tog upp nästan all plats i bagageluckan och en hel del av golvet i hans rum när han tog ut den ur bagaget.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0