latmask dag..

Usch har dåligt samvete över att jag stannade hemma idag men jag var så himla trött när mamma frågade om jag skulle till skolan och sen var jag inte säker på om vi hade gym eller bad/simning imorse heller och då sov jag heller vidare.
Kompenserade det lyckligtvis med att ta en promenad med Emma under hennes håltimme till Segeltorps Centrum och sen gick jag  samma väg tillbaka hem & bar upp sittdelen med liggkorgen i med junior i, så jag bar ändå upp ca 10kg upp för tre trappor ;D
Inte varje dag jag bara bär sittdelen men jag kunde ju inte vänta tills mamma kom hem och chassit orkar jag inte gå och hämta just nu så det får stå innanför porten.
Ska vara med Emma idag, hon kommer väl om ett tag för den delen och sen till middag ska vi över till henne en stund utan jr tror jag, mamma kan få mysa med honom i 1-2 timmar om hon orkar. De är ändå så nära till Emma att om hon inte orkar bära honom är ja hemma på tjugo minuter.

Förutom det så har min kompis syster äntligen fått sin bebis och om jag ska jämföra min förlossning med hennes så var min 4gånger så snabb och enkel så ja har insett att ja hade tur med min första förlossning :)
Hade tänkt hälsa på henne idag om jag fick men nu när ja hört hur de gick och så kan hon få vila & inte bli störd, får hälsa på imorgon om det går bra för henne och innan Robin kommer hit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0