Sushi


Nyss ätit middag, det blev sushi som jag velat ha hela veckan smakade underbart!
Träffade på pappa när jag skulle handla hem till mamma och mig, vilket sammanträffande :D trevlig med sällskap medans man väntade på maten. Pratade lite om Sveriges värsta bilförare och om han "Gurkan" som blev Sveriges värsta.

Träffade Thessan en kortis och hon var sjuk, hade haft 39 graders feber den stackaren men nu var det bättre förutom att hon nyss tappat rösten och "låter som om jag rökt sönder mina lungor" och de vet vi ju alla att det är ingen vacker röst man har om man rökt så mycket. Köpte en rätt fräsch väst idag för 700kr och den är nästan i samma röda färg som vagnen är, annars så är jag och junior hemma nu och det var riktigt äckligt att gå hem i detta busväder.

Ikväll är det final i Let's Dance, har inte riktigt bestämt mig för vem man ska heja på om det ska bli Laila Bagge som faktiskt är rätt bra på att dansa eller om det ska bli Magnus Samuelsson som har varit/är världens starkaste man & det tycker jag är riktigt coolt. Att ett sånt muskelpaket kan vara så smidig ändå.
Antar att Robin och Victor hejar på Magnus.

PS.Robin kommer förbi om ett tag då han ska/har köpt ny mobil, åh älskling då slipper man vänta tills nästa vecka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0