Hem ljuva hem, borta bra men hemma bäst!

Nu är vi hemma i Stockholm igen efter två veckor i Småland, vi fick bo i deras Farbrors hus för det hade blivit för jobbigt & trångt i Robins pappas hus om vi skulle bott där. Finns ju inte rinnande vatten i hans hus förens till nästa sommar. Fick rasta på McDonalds i Linköping eftersom vi var tvugna att värma Williams mat, ja just han har börjat med burkmat! Ska givetvis göra min egen barnmat för så pass huslig och husfru-aktig är jag allt, men det känns jätte roligt att han äter ett riktigt mål om dagen och mellanmål som oftast är en banan. Sen väntar vi på att han ska ställa sig i krypställning och ta ett eller två steg frammåt, vi ser verkligen att det bara är frågan om en vecka eller två innan det smäller, han är så nära nu!

Nej nu kallar William på uppmärksamhet och jag ska se på Halv åtta hos mig.
Har letat lite jobb till Robin nu under kvällen, Robin föreslog att vi kanske kunde åka till Spanien nu i sommar men jag vet inte, vill hellre stanna i Sverige och bara åka någonstans där vi har hus, mitt landställe skulle vara perfekt.
Fick de extra pengarna jag ansökte om hos BUPs fond för lite semester, det är därför vi funderar på att göra en liten tripp till innan det ska jobbas och tjäna pengar och gå i skolan med William.


Postat av: Emma - Mamma till william

Va bra =) jo vi mår också jätte bra =)

2009-07-09 @ 20:20:22
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Louise, ung och gravid

Ja kan ju alltid fråga men köper hellre en själv. Då kan ju också nästa barn ha det.

2009-07-09 @ 23:49:10
URL: http://kramigungmamma.blogg.se/
Postat av: Louise, ung och gravid

japp, vid kungsträdgården, vf undrar du?

2009-07-10 @ 09:12:35
URL: http://kramigungmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0