vid frukosten imorse


Lite mjölk & drägel har väl alla i munnen ? hur som så ser han väldigt intresserad ut av någon som är brevid honom, undra vad :)



Prins charmig i hans nya bamsebody han fick igår av tant Emelie A, hans pappa lär älska dräkten då han ser den :D


Nu sover plutten på mormors mage som också sover för den delen så jag ska väl passa på att göra mig lite lunch innan han vaknar för det borde han göra om ett tag, annars så väntar jag på att robin ska bli klar med bytet på de bakre bromsarna så att han kan åka hit.  Hände lite tråkigt skit igårkväll ett enormt gräl med mammsen så jag & syster åkte till pappa och såg på film för att slippa vara hemma.. Mådde skit dåligt igårkväll men nu känns det lite bättre iaf.
Det ser ut som fan hemma hos han eftersom han genomgår ett stambyte & dessutom ska måla om hela vardagsrummet, så det var igentejpat nästan överallt & de hände plast lite varsom och dammigt var det också !
Stackare som måste bo i röran i 9veckor men nu har de ändå gått några veckor så de är inte så långt kvar.
Men ändå att inte ha någon toa eller rinnande vatten, jag förstår om pappa inte lagar mer måltider än nödvändigt i röran & hellre äter ute eller köper färdiglagat som man bara behöver värma i mikron.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0