en bra söndag för omväxlingens skull

Nu är vi hemma igen och jag måste säga att vi har fått en hel del gjort på denna dag :)
Träffade jozephine och hennes pappa i skärholmens centrum, köpte nya trosor, var hos pappa & hämtade lite saker från källaren samt sett hur hans lägenhet ser ut. Nytapetserat i vardagsrummet och det blev fint & sen hade han äntligen börjat få lite möbler i badrummet och det såg riktigt fräscht ut !
När jag var nere i källaren blev jag tvungen att lukta på min utrustning som hänger där, fällde nästan en tår att av känna den ljuvliga svettdoften från plocken och kombinatet, alltså det luktar ju inte äckligt men de luktar ju inte nytt heller.
Det luktar hockey !  och den doften är underbar, tog till & med på mig hjälmen och ja blev nästan helt till mig av saknad.
Men som jag sagt förut så ångrar jag inte en sekund att jag skaffade barn så tidigt och jag kanske kan fortsätta med hockeyn ändå, vem vet vad framtiden har för planer för mig.
Och nu sitter jag har framför dumburken och fixar med robins present som förhoppnignsvis blir klar imorgon så att jag bara kan hämta den efter jag varit på efterkontroll och på öppna förskolan och träffat lite unga mammor :)
Ska ju ut till robin när jag hämtat den, hans son måste ju få träffa sin pappa den dag då han åldras fast det inte kommer synas på en gång förhoppningsvis haha :D
Nu ska jag göra mig en sen middag eller ett mellanmål innan bones börjar och efter jag har ätit ska jag mysa med min älskling.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0