planering av dagen

Har precis fått junior att somna efter en frukost & lunch så nu ska jag äta lunch och sen klä på mig, passade på att duscha när han sov på frukosten så nu är man fett fräsch !
Ska till robin med familj om någon timme så jag måse kolla när tågen går så att man inte råkar ta ett snabbtåg för de vore ju jobbigt, såg nyss att tuben går 14:05 och då är jag där 15:08 och robin tyckte de blev perfa så ja borde alltså skynda mig lite halft eftersom man aldrig vet när han vaknar och ska äta.
Nu har jag iaf klätt på mig så nu ska jag bara äta lite snabbt & sen klä på junior innan ja ska gå :)
Robin sa att om han hade varit rik hade han åkt och hämtat mig men då svarade jag " att jag kan själv ;D " haha

BTW ALLA MÅSTE KOLLA PÅ DENNA FILM SOM VICOTR GJORT:

http://www.youtube.com/watch?v=oGR1HaaojzU

hahah :D

Nu ska jag gå, hörs senare



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0