singel & mamma

Nu är det ett tag sen jag uppdaterade sist igen, jag vet men ja har haft ganska fullt upp de senaste dagarna och till folks information så har jag o robin gjort slut ... Och de var inte något som jag ville men eftersom han träffat en annan så ah är ju jag helt förstörd, för jag trodde aldrig att det skulle ta slut på det här sättet och heller inte att han skulle ersätta mig så snabbt med någon han knappt känner för att jaa, de kanske kan få det bra :S
Och den jävla idioten ska med all rätt ha dåligt samvete över hur allt har gått till, vara ledsen över att han sårar mig så fruktansvärt mycket och känna sig som ett svin för att han inte ens kunde leva ensam i några veckor & iaf lära känna henne på ett normalt sätt istället för att kasta sig in i något så snabbt som han gör.
Han borde ju dissa oss båda och bara bry sig om William tills han verkligen är säker på att han gör rätt och så han iaf hinner bearbeta sina känslor för mig, för han säger ju själv att han inte kommit över mig än & blabla just därför är de ännu jobbigare att han ändå måste ha henne på en gång.
Så nu är jag ung mamma,studerande & singel men stark- eller jag ska iaf försöka att vara stark.
Kämpa på som fan i skolan för att gå ut med bra betyg, göra allt jag kan för att william ska få det så bra som möjligt och inte kasta mig in i något nytt förhållande för snabbt. Tänker eller ska försöka att inte träffa någon kille alls förens jag är helt över robin för jag vill inte att någon stackars oskyldig kille ska bli mitt tröstpris,
utan då väntar jag hellre tills jag hittar någon seriös som kan finna sig i situationen att jag har barn med en annan person och att jag är ung.

Postat av: Thessan

Det kommer bli bra gumman <3

2009-01-01 @ 19:53:37
Postat av: Jennifer

Du är grym! Du kommer klara det här Anamaria!

2009-01-01 @ 22:47:49
URL: http://thehappyone.blogg.se/
Postat av: Laura

anamaria du har alltid varit en tuffing!

har saknat dig vi borde ses!

2009-01-02 @ 01:10:31
URL: http://typlaura.blogg.se/
Postat av: em

anamaria du har alltid varit stark. under alla åren vi har känt varandra har du varit stark och tröstat mig utan tvekan! JAG VET, att du kommer att klara dig utmärkt, tro på dig själv!

2009-01-02 @ 15:03:51
Postat av: em

anamaria du har alltid varit stark. under alla åren vi har känt varandra har du varit stark och tröstat mig utan tvekan! JAG VET, att du kommer att klara dig utmärkt, tro på dig själv!

2009-01-02 @ 15:04:09
Postat av: Anamaria

Tack allihopa för ert stöd, det betyder en hel del att folk bryr sig :') <33

2009-01-02 @ 19:13:12
Postat av: Anonym

Tro mig, jag har sett den där Elin, det var ju inte en vacker syn kan jag säga, whitetrash rakt igenom!

2009-01-05 @ 17:22:20
Postat av: Maria (Luddes mamma)

Du är en av de absolut starkaste Pippi-Långstrumps-tjejer jag vet! Betvivlar inte ett ögonblick att du inte fixar detta. Du är alldeles för klok för att "bara" vara 16 år. Krama lill-Wille från mig. HAN är den bästa - och gulligaste - killen i världen!

STORA VARMA KRAMAR från Maria (och en sovande Ludde)

2009-01-06 @ 10:58:32
Postat av: anonym

Du är duktig!! lycka till !!!

2009-01-08 @ 21:52:07
Postat av: Anamaria

haha fint att höra, då vet man att jag är bättre än henne = ingenting att oroa sig för ;)

tacktack, han jollra tillbaka som tack för kramen jag gav honom från dig Maria !

2009-01-09 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0