onsdag

Vaknade imorse och var så fruktasvärt trött eftersom junior hade vaknat mitt i natten och varit lite små pigg i kanske en halvtimme men då hade han ändå somnade väldigt tidigt på kvällen.
Skulle gått i skolan idag men ja hade glömt att jag skulle till bvc halv tio så jag sket i skolan idag.
Tänkte gå dit på fredag eller någon dag i nästa vecka, sen fick jag ju min data igår men då funkade den inte att logga in på om man inte var admistratör så nu ska jag lämna tillbaka den och fråga om man kan ändra det.
Iförrgår natt sov han i hela nio timmar och 45minuter innan han vakande och då åt han bara en gång mitt i natten och somande om direkt efter, det var så hiiimla skönt- måste säga att jag känner mig väldigt priviligerad av att han sove rpå nätterna och inte är vaken mitt i natten som de kanske var lite i början.
Nu är robin här så då ska jag väl passa på att vara med honom och junior men annars så är jag väldigt arg pch irriterad idag och främst på mamma som var tvungen att upplysa mig om läget & sanningen idag igen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0