Lååångpromenad

Idag var jag i skolan  och hade matte, William skötte sig bra han var tyst ett bra tag innan han vaknade och ville ha mat.
Hann inte med så många uppgifter men jag missade iaf inte genomgången av algebra som för den delen verkar väldigt jobbigt & små tråkigt men ändå måste man tradas med det för att få ett betyg och klara nationella.
Efter det gick jag till mammsen och var där till typ 1 då han äntligen ätit färdig och somnat och då vandrade jag vidare till Mediamarkt och Kungens Kurva och gick i lite butiker, sen gick jag tillbaka till Skärholmen och postade nå papper så att jag får barnbidrag för William till mitt konto. Efter det mötte mamma mig då hon slutat & vi gick i centrum och köpte balonger tills imorgon innan vi åkte hem.
Så det blev en väldans lång promenad idag från ett till halv fyra ungefär :) men det var skönt och nu är jag lite små trött i kroppen fast på ett härligt sätt.
Sen blev jag lite arg på pappa över telefon men de var förståligt nu i efterhans så my bad.. Men jag ville ju prata med någon då men ingen hade ju slutat skolan så de fanns ingen att ringa och robin var upptagen med att leta efter bromsar med hans någon kompis, så han var också lite små sur idag eller han blev det när han inte hittade bromsar till bakdäcken som jag hemskt gärna vill byta ^^

Men om ett tag kommer Jozephine över och gör mig & William sällskap ikväll eftersom både mamma och syster ska bort ikväll, Robin skulle gjort mig sällskap men jag ringde och sa att han inte behövde åka hit för jag kom på att Jossan bor så nära mig så hon kan göra mig sällskap ikväll. Dessutom ska hon ändå gå på min babyshower imorgon så vi bestämde oss för att hon ska sova här så slipper hon gå upp så tidigt imorgon :)

Nu ska plutt äta, på återseende !

Postat av: Emma Själv;)

Va fint de va;) Ses imorgon:)<3333

2009-01-16 @ 22:24:55
URL: http://emmamarialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0