Ingen soffpotatis inte

Nu ska jag och min plutt ut och gå, vi ska träffa Jozephine som jag inte sett på eveigheter ! :) ska bli trevligt
Försöker se till att gå ut och gå varje dag i minst 30min, precis som man ska men de är inte därför jag går ut utan för att jag verkligen hatar att sitta hemma och ruttna :P
Jag är inte något bra på att bara vara hemma och ta det lugnt, jag gillar när saker händer runt omkring mig det har jag alltid gjort. Så nu ska jag bara ta på mig ytterkläderna så är vi redo för livet utanför lägenheten.
Jag var en väldigt aktiv tjej innan jag fick barn och jag ska inte bli någon soffpotatis bara för att jag är mammaledig.
Annars så har jag ringt om fastställande av faderskapet och vi ska dit på tisdag klockan tre, och imorse ringde Liv Weisberg som journalisten hette och som jobbar för UR.
Hon ställde lite frågor och tänkte filma en dag med mig och William här hemma antar jag och en dag med oss då jag är i skolan, så nu ska jag prata med rektorn imorgon när jag ska dit på matten & fråga om det går bra.
Men nu måste jag gå Jozephine ska inte behöva vänta längre än nödvändigt :P
Det blir för den delen jätte bra att vi ska ses nu för då när jag ska hem så kan jag möta Robin halvvägs eftersom han ska hit och ha lite 'quality time' med familjen (: <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0